Re: OT: jak poznat "normálního" zájemce o inzerovanou věc / jaké jsou finty ?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Neděle Únor 11 21:08:47 CET 2024

Tak ona je RPN lepší a úspornější. Akorát je to o zvyku číst rovnice
pozpátku a naučit se nepoužívat závorky.
Ale prosím, nebojujme tu bitvu RPN x algebraická notace. Dost bylo válek
"HP-41C vs. TI-58/59" v 70. a 80. letech na tehdejších bulletin boardech. :)

Zdraví PavelK
P.S. Pokud už kalkulačku ve Windows, v Androidu nebo na iOSu, tak jedině
buď HP-42 emulátor nebo (pokud chceme volbu mezi RPN a algebraickou
notací) emulátor HP-50g ( https://www.hpcc.org/calculators/hp50.html )