Re: Předzesilovač pro piezo snímač

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Únor 11 21:09:57 CET 2024

Já bych se té věci z Ali nebál.... máte odkaz? Možná už to někdo koupil a
recenzoval.
Já koupil z e-bay předzesilovač pro magnetodynamickou přenosku.
Za ty peníze bych neudělal ani plošák.
No a pak jsem to samodoma předělal , operáky vyměnil za nějaké nízkošumové
NE a vyměnil nějaké elyty, co se mi zdály moc šuntové.
Je jednodušší něco překopat, než to stavět od piky, ta čína stejně bude z
něčeho okopírovaná.

Pravda je, že jsem si tenkrát naběhl se zdrojem - dal jsem tam takové to
trávko ze signálek TAH-2 24V/2W a ono mi to bručelo.
Chyby byla, že to trafo má moc velký rozptyl. Pak jse někde vykuchal toroid
2x24V / 0,6A  a ten už byl naprosto hodný, nic nehučelo.
Sice je to kanón na vrabce, ale má klidovou spotřebu na 23V 0,3W. Jedno tu
ještě mám, kdybyste  to bastlil, nebo něco dodělával...mám ve zvyku vždycky
všechno do zásoby a pak to pár let leží..

ne 11. 2. 2024 v 19:28 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>