Předzesilovač pro piezo snímač

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Únor 11 19:27:38 CET 2024

Zdravím. Mám tu hudební nástroj, který má jako snímač piezo. Potřebuji tedy
nějaký předzesilovač. Na ALI sice něco je za cca 350kc, ale je otázka jak
to bude hrát. Jestli účelem těchto čínských krabiček není jenom vyloudit
nějaký zvuk nehledě na to co to bude za zvuk. Moc se v tom neorientuji, ale
našel jsem schema k zarizeni "Fishman Transducers Vintage Model G Acoustic
Preamplifier" což je prý přímo urcene pro ty piezo snímače. Navíc za ty cca
4 stovky, které bych dal za soucastky na tohle by asi byla větší jistota
výsledného zvuku než to z ALI.

https://www.freestompboxes.org/viewtopic.php?t=30270

Plošný spoj ze strany spojů nemohu najít. Něco by se asi dalo vyzkoumat z
obrázku plosneho spoje ze strany součástek (fotky na tom foru), ale ne
všechno. Tedy, ne že bych to nedokázal v Kicadu pospojovat, ale... Mám
udělat rozlitou zem ze strany spojů i ze strany součástek?

MG