Re: OT: jak poznat "normálního" zájemce o inzerovanou věc / jaké jsou finty ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Únor 10 16:41:47 CET 2024

Třeba je to Slovák, žijící v Řecku.
Moje ségra dělávala delegátku v Chorvatsku. Tak tam vždy 1/2 roku žila,
ale měla přitom české číslo.
Zřejmě tady v konferenci taky bude někdo, kdo sice žije prakticky trvale
ve Francii, ale zřejmě bude
mít i slovenské telefonní číslo.
Pokud Vám na tom záleží, tak se ho přátelsky zeptejte, jestli jsou
slovenské tarify tak dobré, že stojí
zato si ho pořídit i Řecku.

V kraji je zvykem nechat si poslat prachy předem.
Tak pokud by jeho počínání vedlo k tomu, abych ty prachy dostal, tak
bych nad tím vůbec neváhal.
A číslo účtu je rozhodně něco, co k platbě bude potřebovat.
Vždyť číslo účtu ve formě IBAN spousta firem má i na svém webu. To není
nic tajného.

Pro svou vlastní ochranu je dobré si schovat doklad o odeslání, a při
balení to nafotit a zvážit.
A fotku mu poslat předem. Je to i slušnost vůči němu, který riskuje, že
nedostane nic.

Zbystřil bych až ve chvíli, kdy by se něco začalo vymykat normálu. Ale
to se zatím (podle mě) nestalo.

Nevím, co prodáváte. Ale kdyby po mě prodejce chtěl takové opičky jako
jogurt a fotku baráku,
tak bych naopak začal jako kupující být velice ostražitý. A pokud bych
po tom zboží opravdu hodně
netoužil a nebylo to něco převratného, tak bych to raději pustil z hlavy.

Uznávám, že dneska je různých podvodů kolem dost.
Ale žít trvale s tím, že na mě za každým rohem číhá zločinec a podvodník
- to by musel být smutný život.
Ale píšu za sebe, nikomu nenutím, že to má vidět stejně.

PL