Re: OT: jak poznat "normálního" zájemce o inzerovanou věc / jaké jsou finty ?

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Sobota Únor 10 15:48:50 CET 2024

Jo a k těm fintám:

Buď mu nejde poslat převoďák a tak ti nabídne peníze na kartu a máš mu říct
(zadat do nějaké aplikace) číslo karty. K tomu jsou různé pohádky o ověření,
potvrzovací mikroplatbě a spol. Pak ti tu kartu sjede.

Nebo jeho kurýr přestane existovat a on se začne dožadovat vrácení peněz s
tím, že jsi nic neposlal.Spoléhá na to, že o tobě ví hodně věcí (adresu,
číslo účtu) a může ti vyhrožovat.

Nebo to že ti pošle víc a ty mu pak máš kartou vrátit rozdíl (zase se ti tak
snaží stáhnout celou kartu).

Pokud chceš experimentovat, tak s virtuální kartou s limitem na jednu
transakci a částku přesně jak uvádí. Pokud ti na účet přijde jakákoli jiná
částka než bylo domluveno, banka umožňuje jako reklamaci vrátit celou platbu
a ty se tváříš překvapeně a že čekáš na jeho novou správnou platbu.

---------- Původní e-mail ----------