Power banka

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Únor 8 21:09:30 CET 2024

Na tom Oneplus to také je, ta funkce, záložka se v menu baterie jmenuje
chytré nabíjení.   Pokud ale nastavím využívání baterie na 80 procent max.
kapacity, záložka je zašedlá  a nejde zapnout.
https://m.zive.cz/oneplus-predstavil-optimalizovane-nabijeni--softwarove-vylepseni-ktere-prodlouzi-zivotnost-baterie/a-201917