Power banka

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Únor 8 20:21:25 CET 2024

Pixely mají nějaké adaptivní nabíjení, když se telefon večer připojí na
nabíjení, píše na displeji "rychlé nabíjení" a nabito např. za 1.5 hod.
Ale když je nastavený budík na 6 ráno, tak nabíjí pomalu a píše, že bude
nabito třeba za 8 hodin tak, aby to dobil naplno před tím budíkem.
Na webu to někde popisují i tak, že se telefon učí jak běžně je telefon
používán a dobíjí na 80% a ten zbytek až k ránu.

Martin Hanek