Power banka

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Únor 8 17:54:09 CET 2024

No, mě se to taky nelíbí. Jo je ale  fajn, že když  mám vybito a mám někam
jít, odjet, prostě krize. Než se obleču a zavážu si boty, mám telefon
použitelnej.
Ale normálně pořád nabíjím také standardní nabíječkou co dá 1A - večer to
tam připojím, ráno je nabito.
Poslední telefon Huawei P10 mi vydržel 7 let, o Vánocích výměna kvůli tomu,
že firemní politika požaduje android 12 a výš..Telefon by normálně jel dál.
 Na novém fénu používám featuru, kdy se nabíjí jen na 80 procent, má to
prodloužit životnost baterie.
Uvidíme, jestli dá alespoň těch 7 let.