Re: bipolární LED se dvěma piny

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Únor 8 16:23:43 CET 2024

Zdravím,

já teda nevím, ale pokud budou oba R stejné (aby proud bipolární led byl
v obou směrech stejný), tak Ucc/2 je "minimum" které tam může být.

Tj pokud bude GPIO na nule tak uzel obou odporů musí být zákonitě níže
než Ucc/2, protože  úbytek na horním odporu je daný proudem děliče +
odporem LED a tudíž bude vždy větší jak Ucc/2.

Totěž v opačném gardu při GPIO na 1.

Takže led co má Uf > Ucc/2 tak nikdy svítit nebude.

Petr