Algoritmicka - pocitanie impulzov

Středa Únor 7 08:27:57 CET 2024

A proc by nesel udelat jednoduchy stavovy automat realizujici nejaky
algoritmus? Ukladal bych do pameti dimenzovane na par set polozek casove
znacky treba v ms a posouval cyklicky 2 ukazatele - nova, starsi 30s.
Rozdil mezi nima pak bude pocet pulzu.
Ale mozna me jen nenapadlo neco podstatne jednodussiho.