Algoritmicka - pocitanie impulzov

balu balu na k-net.fr
Středa Únor 7 07:50:46 CET 2024

Takto na stredu by som mal algoritmicku otazku. Potrebujem najst nejaku inspiraciu na zaciatok. Jednu metodu uz mam predvymyslenu, ale viac inspiracie nikdy nue je na zahodenie.
Majme impulzy, ktore prichadzaju s maximalnou frekvenciou 10Hz, cas medzi nimi je ale nahodny a nie su synchronizovane na ziadne hodiny spolocne s vyhodnocovacim obvodom.
Potrebujem pocitat pocet impulzov za poslednych 30 sekund. Musi to ale byt plavajuce okno, za poslednych 30 sekund. Nie fixne okno raz za 30 sekund.
Komplikacia je, ze sa to ma implementovat do fpga, takze sa nedaju pouzit operacie typu for slucka a prejst cez pole niecoho.
Ako na to?
b.