Re: Jas LEDky, aneb k do Weberova-Fechnerova zákona?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Duben 29 22:21:51 CEST 2024

Jak říká známá reklama - musím se hodně učit.
Měřit při testech LED místo proudu odpor (tedy něco, závislé na
konstelaci zdroje, odporů přívodních drátů, vlastní LED atd.) - to bych
neuměl. ;-)

Pokud má borec nejasno ve svítívosti, tak ať si tam osadí WS2812.
Je to teď můj oblíbený konstrukční prvek.
Ale ono by vlastně asi stačilo na ten tišťák dát buď více fyzických
potenciometrů, nebo jeden elektronický.
Ovšem nejlepší by bylo místo LED tam osadit 7-segmentovku nebo bargraf.

PL