Re: Jas LEDky, aneb k do Weberova-Fechnerova zákona?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Duben 29 20:15:04 CEST 2024

Mimochodem - když máte ten kouzelnej zdroj co australan tak chválil, tak
prostě dáte ledku přímo na výstup, nastavíte si napětí "tak nějak", mno,
vlastně těch defaultních 5V není tak špatných, nastavíte proudové
omezení na 10mA .... a teď pozor - do USB-A portu dáte bezdrátovou myš a
zdroj zapnete. Na kolečku myši si šteluju jas a když se mi to líbí, tak
si přečtu aktuální proud a úbytek napětí. Fakt super záležitost, ladil
jsem tak ty bláznivé OLED displeje.
Jo a není problém si udělat domeček z knížek a porovnávat na světle a v
šeru, bo je to tak malé, že si s tím běhám po stole.