Bordel v siti - bylo Re: Vyroba transformatoru na zakazku ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Duben 29 13:34:03 CEST 2024

[preposielam]

Ahojte,

> A kedze rozoberate transformatory, tak ja si osobne myslim, ze jedna z tych
> najdolezitejsich nepisanych vlastnosti je frekvencia, kedy uz vsetok bordel zo
> siete prelezie na primarnu stranu...

Tu by som sa rad poopravil. Mal som na mysli toto zakoncenie vety:

...kedy uz vsetok bordel zo siete prelezie na SEKUNDARNU stranu...

Aj ked mam zmerane, ze transformator funguje obojsmerne, teda z primarnej na sekundwrnu stranu, teda smer siet -> napajany obvod, ale aj zo sekundarnej na primarnu stranu, teda smer napajany obvod -> siet. Teda vsetky frekvencne zlozky idu aj z Vasho obvodu do siete. V pripade Vasho 10MHz frekvencneho normalu, najdete 10MHz aj na primarnej, teda sietovej strane transformatora. Treba ten signal sice trochu sofistikovane hladat, ale najdete ho.

Tak tolko este moja oprava a dodatok.

A.