Re: Výroba transformátorů na zakázku ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Duben 27 09:30:23 CEST 2024

Další otázka bude cena takového transformátoru na zakázku. Určitě se
vyplatí nechat si vyrobit nějaký speciál z několika vinutími. Svého času se
např.  objednávaly trafa pro X1-50 ruský wobler, kde hodně odcházely.  To
trafo bylo komplikované, několik sekundárů, odbočky, atd. Ale objednávat na
zakázku běžná trafa 15V/15 a  1,5 VA  je podle mě naprostý ekonomický
nesmysl. To bych spíš řekl, že pokudn ta firma bude nějaká solidní tak
nabídnou nějaký hotový výrobek za zajímavější cenu než zakázka..