Bordel v síti - bylo Re: Výroba transformátorů na zakázku ?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Duben 26 22:35:23 CEST 2024

No já doufám, že bordel v síti částečně vyřeší UPS přes kterou to bude
celé připojené.
Jednu tady za tím účelem mám už 20 let. Sice je opruz kupovat každý rok
nebo dva nový olověný akumulátor do ní, ale když jsem měl to původní
řešení s krystalovým oscilátorem tak to jinak nešlo, protože nastavovat
to po každém výpadku napětí byl nepříjemný proces.

Zdraví PavelK