Dig. osciloskopy - otazka

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Duben 25 23:45:49 CEST 2024

Ahoj,

znizenim sirky pasma sa znizuje sum. Ked meras vela megahertzovym
osciloskopom nizkofrekvencny signal, tak siroke pasmo nepotrebujes a
krivky su menej chlpate.

Okrem 20 MHz su aj ine moznosti, napr. 200 MHz, alebo u niektorych
osciloskopov moze byt sirka pasma obmedzena na fixny zlomok vzorkovacej
frekvencie.

b.