Z80 konci

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 23 19:50:30 CEST 2024

Já jsem nemyslel propojení s PC. Resp. s PC je to jedna z možností.
Ta nejjednodušší možnost byla k tomu připojit druhé Spectrum.

Protože jsem postižený propojováním, tak jsem s tím v průběhu
času propojil Spectrum, minipočítač ADT4500, TNS, PC a pak několik
svých vlastních domodělných počítačů se Z-80 s CP/M.

Editor a překladač Assembleru Z-80 byl na každém z nich, a nic
dalšího (kromě SW pro propojení) jsem nepotřebpval.

PL