Re: Nastavení ochran balanceru u LiFePo4

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Duben 19 16:30:37 CEST 2024

Děkuji. A co se týče sekce "
Capacity configuration - Cell full voltage a Cell minimal voltage tak tam
mám tyto hodnoty přenést také? A ještě jeden sekci Balancer configuration
ta je nastavena správně (start na 3200mV)?

Předpokládám, že sekce Cell xx% voltage je jenom kvůli kalibraci napětí vs
kapacita baterie v procentech. No ale stejně... včera jsem zapnul zátěž a
napětí baterie ze 14.1V (bez zateze) spadlo během pár minut asi na 13.5V
(50W zatez). Takže podle napětí se kapacita asi odhadnout moc nedá, ne?