Re: Nastavení ochran balanceru u LiFePo4

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Duben 19 07:12:24 CEST 2024

Cell Over voltage lze 3700 a 3600

Cell Under voltage release bych zvýšil na 2900. Pokud už vypne na
podpětí, pak napětí článku stoupne jedině tak, že tam bms z ostatních
něco přečerpá. A to trvá dost dlouho, tak aby to nezapnulo na chvilku a
hned zase vypnulo na podpětí.

Martin Záruba