USB flashdisk

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Duben 18 18:21:41 CEST 2024

Pokud vím tak blokované mobily už je jenom historie.. Ale máte pravdu, když
jsem se tím zabýval, tak stačilo přepsat pár bytů někde v epromce a v tu
ránu mobil odemčený na všechny sítě. Dneska je to tak 20 let, pamatuji si
že jsme s Alešem Filipem tady z konference řešili odblokování. Stačilo
sehnat telefony s různými zámky sítě a porovnat obsahy eeprom.