USB flashdisk

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Duben 18 17:48:10 CEST 2024

Kdysi jsem řešil odemčení flashdisků od Dellu pro zápis a co výrobce, to originál. Ten soft možná sehnat půjde, minimálně jde zkusit ten od těch Dellů. Název si už nepamatuju, ale určitě to půjde vygooglit.

-----Původní zpráva-----
Od: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> za uživatele Jindrich Fucik
Odesláno: čtvrtek 18. dubna 2024 17:30
Komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: Re: USB flashdisk

Ano, to by byla pravda, pokud by ten fake disk disponoval nějakým sofistikovaným mechanizmem, který zvládne wear leveling.
Naštěstí se šetří i tady, takže v levných USB pendrivech nic takového není. Konec konců není to žádoucí, protože to by ten wear leveling poznal vadnej sektor dřív, než to zjistí uživatel.

Spíš mne zajímá otázka, jestli je ten zápis do tabulek opravdu tak magický. Neexistuje nějaký oblíbený čínský standard, který to umožní každému garážovému prodejci? Podobně, jako to bylo u "blokovaných" mobilů?