Re: Distribuovaná BMS - bylo Vnitřní odpor

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Duben 15 13:26:28 CEST 2024

Děkuji za pochvalu. Možná se zde projevilo mých 67 let, kdy první
zařízení, které jsem stavěl bylo s elektronkami. A to myšlení mi asi
zůstalo. A pak snaha využít co se dá.

Tak, jak to popisujete to zjevně může fungovat, ale je to docela složité.

Použití IGBT mi uniká, nenapadá mě výhoda.

Martin Záruba