OT: USB port u telefonu Samsung S22

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Duben 14 13:44:32 CEST 2024

Já nepotřebuju na mobil vidět, mám  Android Auto, kde se mi všechno
zobrazí.  Teď jsem to v autě zkoušel, normálně to funguje.  Jen mi vrtá
hlavou, co se s tím USB portem
(zřejmě při přehřátí mobilu)  vlastně stalo ,že se to podařilo dálkově přes
WiFi experovi od Samsungu opravit.  Chtěl jsem po něm , ať mi ten postup
pošle, slíbil mi to, ale nic nedorazilo.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW