OT: USB port u telefonu Samsung S22

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Sobota Duben 13 12:48:01 CEST 2024

pořiď si futrál typ "knížečka" (leather wallet + typ mobilu), doporučuji
verzi "bez uší"

To se pak zahákne za stínítko a na mobil je pořád robře vidět za všech
světelných podmínek. Akorát pak nesmíš stínítko otáčet k okýnku.

tyhle drží docela dlouho
https://www.aliexpress.com/store/5707004

sice hezčí ale po půl roce jisté známky únavy, ale plošně se nerozpadá,
jen je unavený gumový okraj v namáhaných místech
https://www.aliexpress.com/store/1100222956
https://www.aliexpress.com/store/4940005