Jak na zdroj +5V, -5V a +12V (nebo 15V) ??

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Duben 11 08:19:21 CEST 2024

No... ako trafo znie ze to je istota, ale nie je nahodou uz dnes cela
rozvodna siet tak trochu spinana? A bude horsie (ehm... solarna
revolucia...)

Dajte na moje slova, este raz s pokorou prijmete moje riesenie:
predregulacny motorgenerator.

wek

PS. Zartujem. Ale ze je case naucit sa (a potom zacat ucit) tie zdroje
robit poriadne, je smutny fakt doby...