Jak na zdroj +5V, -5V a +12V (nebo 15V) ??

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Duben 11 08:01:02 CEST 2024

Aby nedoslo k nejakemu nedorozumeniu. To "nadmiru kvalitne" je obycajny
transformator, mostik, kondenzator a 7815. Ale nie je cas vyrabat
vlastny zdroj a hotovych v beznych drogeriach nepredavaju. Takze nie je
moc na vyber.

b.