Re: Moderní GPS moduly jsou docela sci-fi

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Úterý Duben 9 23:01:38 CEST 2024

tak myslim, ze ja mam hotovo :-)

Na obrazku je meranie stability/kvality ingrediencii - OCXO a GNSS
prijimac. A hrubou ciarou vysledna stabilita. Na kratkych casoch
dominuje stabilita oscilatora. GNSS je o 3-4 rady horsie. Cca. rovnaku
kvalitu maju v oblasti 10-100s. Nad 100 sekund prebera vedenie GNSS,
ktore disciplinuje OCXO. Mozno sa este budu dat doladit velmi jemne
detaily, ale teraz ma viacej zaujimaju uz len ultra presne hodiny na
prednom paneli. Zapis do displeja nabeznou hranou 1 PPS pulzu aby bol
obraz v ramci +/-5ns od UTC :-)