RE: zesilovače Marshall

ladislav.krucinsky ladislav.krucinsky na hermanicky-pivovar.cz
Úterý Duben 9 18:32:42 CEST 2024

No, nevím... před měsícem jsem zeťákovi opravoval Marshall combo, byla tam jen jedna flaška ECC85 ale vše bylo na tišťáku. Sice THT ale docela moderní.Láďa Odesláno z příliš chytrého mobilu.
-------- Původní zpráva --------Od: Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz> Datum: 09.04.24  17:57  (GMT+01:00) Komu: konfera <hw-list na list.hw.cz> Předmět: zesilovače Marshall
    Dnes jsem koukal na "Tajemství
        supertováren", v archivu je to tady
    https://www.iprima.cz/serialy/tajemstvi-supertovaren/superfactories-s2/2-epizoda-2

    a ukazovali tam výrobu zesilovačů
        Marshall. Na dnešní dobu mi to připadá trochu zvláštní, holt je
        to klasika. Prý každý kus dělají jako zakázkový. Čekal bych že
        když už, bude tam tišťák. Ale né, dělají to klasicky. Pasivní
        součástky (žluté fóliové kondenzátory dělala i Tesla, mám je v
        šuplíku) letují jako vzdušnou montáž mezi svě řady pájecích
        oček. Klasika se vším všudy :-) Zakázek prý mají stále spoustu.
        Jen kdo pro ně stále vyrábí ty EL34 :-)
    Anděl