zesilovače Marshall

Úterý Duben 9 17:57:04 CEST 2024

Dnes jsem koukal na "Tajemství supertováren", v archivu je to tady

https://www.iprima.cz/serialy/tajemstvi-supertovaren/superfactories-s2/2-epizoda-2

a ukazovali tam výrobu zesilovačů Marshall. Na dnešní dobu mi to připadá
trochu zvláštní, holt je to klasika. Prý každý kus dělají jako
zakázkový. Čekal bych že když už, bude tam tišťák. Ale né, dělají to
klasicky. Pasivní součástky (žluté fóliové kondenzátory dělala i Tesla,
mám je v šuplíku) letují jako vzdušnou montáž mezi svě řady pájecích
oček. Klasika se vším všudy :-) Zakázek prý mají stále spoustu. Jen kdo
pro ně stále vyrábí ty EL34 :-)

Anděl