Re: IO pro step-down měnič z 80V na 24V cca 20W

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Září 30 09:43:15 CEST 2023

Ano, pokud se dolní konec děliče co na Isense dává 0,5 V zapojí na
snímací odpor pod S, bude to normálně fungovat a max vypínací proud bude
při úbytku cca 0,5 V.
Poznámka: Normálně se tenhle signál vede přes RC článek na omezení
zákmitů a přenosu špičky od nabíjení G. Běžné hodnoty jsou 1k a 100p-1n.
Ve verzi s děličem je R z RC zároveň dolním R děliče.
Odpor z G na GND se často dává, ale ne vždy je k něčemu užitečný:-)
Hodil by se třeba, kdyby deska byla rozdělená na výkonovou a řídící, aby
při zapnutí samotný výkonový nic neshořelo.

PH