komunikace pod vodou

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Září 29 14:18:30 CEST 2023

Jestli to třeba nebude všechno jednodušší a komunikace nebude jen
jednosměrná.
Pokud by to vysílalo, tak se to dá celkem snadno zaměřit. Zvlášť na moři
bez nějakého výrazného pozadí.
Bude to zřejmě jezdit v malých hloubkách. Tak možná není nemyslitelné,
že by si to třeba za sebou táhlo drát s lehkou (plovoucí) izolací.
Ten drát bude detekovatelný (opticky, elektronicky) možná hůř, než
nehluboko ponořené torpédo, takže to utajení neprozradí.

PL