Re: IO pro step-down měnič z 80V na 24V cca 20W

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Září 28 13:35:04 CEST 2023

Díky, zrovna na takový IO jsem se chtěl zeptat:-)
Chtěl jsem něco jako UC3843 ale s vyšší f a s integrorvaným napájecím
stabilizátorem.

Původní tazatel ho může použít taky, pro splnění požadavku
"Mínus póly vstupu a výstupu budou spojené"
  doporučuji topologii SEPIC.

PH