zasuvky v nemecku 1/PE/N , L, zem, N

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Září 27 17:48:55 CEST 2023

Není potřeba zakopávat další zemnič, ale místo rozpojení PEN na PE + N se
musí připojit zvláštním dalším vodičem ( min. průřez nevím, ale asi 6mm2 )
na uzemnění, to ale může být stejné pro celý objekt.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

st 27. 9. 2023 v 14:19 odesílatel Jaroslav Buchta <