zasuvky v nemecku 1/PE/N , L, zem, N

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Září 27 13:14:56 CEST 2023

Obávám se, že ano.
Dělal jsem přezkoušení na 250 zrovna minulý týden. A tam ta povinnost
"co světelný okruh, to samostatné fíčko" byla opakovaně zmíněna.
Takže můžou být klidně všechna světla na jednom okruhu a tedy s jedním
fíčkem.
Ale když už máte do rozvaděče dotažené každé světlo zvlášť, tak byste
měl dát na každé samostatné fíčko (nebo asi spíš jističochránič).
Že je to nesmysl jako hrom mi nemusíte říkat.

PL