zasuvky v nemecku 1/PE/N , L, zem, N

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Září 27 12:56:43 CEST 2023

Taky bych řekl, že ochrana nulováním už by neprošla.
U těch světel se to má tak, že by neměly být všechny světelné okruhy na
stejných chránič, aby při jeho výpadku nezhasl celý dům. Pak půjdete k
rozvaděči a přizabijete se na schodech.
Ale nevadí, když se světelný okruh připojí na chránič nějakého
zásuvkového okruhu.

A dostáváme se k tomu co je okruh, já si třeba natáhl z každé místnosti
samostatný kabel od zásuvek a světel (i když tam bude třeba jedno).
Takže bych to teoreticky měl vše na různých chráničích? Asi budu muset
něco spojit.

Martin Hanek