C: co ma byt v hlavickovych suboroch?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Září 27 12:20:44 CEST 2023

Ještě jsem tam zapomněl napsat důležitou věc.
Do těch hlavičkových souborů podle mě patří taky spousta efektivních
komentářů.
Včetně úvodního popisu celého programu a jeho verzí (hned na začátek do
oddělené sekce).

Takže pak ne:
#define P 5
ale
#define POCET_VZORKU 5   // pocet vzorku, zpracovanych v jenom cyklu cteni

Na konec do samostatné sekce tam dávám i deklarace funkcí, které jsou
volané z více modulů.
Ty, které jsou  volané jen v rámci jednoho *.c, tam nedávám.
Takže je to taková variace na rozdělení funkcí na "public" a "private".

Pokud někdy později zkoumám, co jsem to vlastně kdysi napsal, tak mi
většinou
stačí prohlídnout ten *.h s konstantami a komentáři.
Soubory s výkonným kódem většinou vůbec nemusím otevřít.

PL