RE: Rozdíly mezi měřáky Aeng 681, 682 a 683?

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Září 21 11:13:21 CEST 2023

Kdo je nakažen "vi virem", tak pak v odkazu stačí přepsat vi na www, a tím přestane šířit nákazu 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ok1uga na volny.cz
Sent: Thursday, September 21, 2023 7:42 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Rozdíly mezi měřáky Aeng 681, 682 a 683?

Tady máte parametry všech tří:
https://vi.aliexpress.com/item/1005005884705076.html?gatewayAdapt=glo2vnm.
Bohužel jsem taky nakažen "vi virem".

381 je černobílý, 382 a 383 jsou barevné a liší se v některých funkcích.
Každý z nich něco má a něco chybí - už si nepamatuji přesně co. Kdysi jsem na ně četl nějakou recenzi a nadávali tam na umístění svorek dole protože přístroj díky nim není možné použít na "stojáka". Přístroj nemám takže nemůžu hodnotit. Taky se mi líbí ale ke koupi jsem se nepřesvěčil.

     Martin.