Re: Rozdíly mezi měřáky Aeng 681, 682 a 683?

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Září 21 07:42:01 CEST 2023

Tady máte parametry všech tří:
https://vi.aliexpress.com/item/1005005884705076.html?gatewayAdapt=glo2vnm.
Bohužel jsem taky nakažen "vi virem".

381 je černobílý, 382 a 383 jsou barevné a liší se v některých funkcích.
Každý z nich něco má a něco chybí - už si nepamatuji přesně co. Kdysi
jsem na ně četl nějakou recenzi a nadávali tam na umístění svorek dole
protože přístroj díky nim není možné použít na "stojáka". Přístroj nemám
takže nemůžu hodnotit. Taky se mi líbí ale ke koupi jsem se nepřesvěčil.

     Martin.