Porovnanie meracich pristrojov

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Září 20 10:17:34 CEST 2023

Koukám na:
https://www.cmi.cz/statni%20etalon%20stejnosmerneho%20napeti

Takže když mi vyšlo, že na 8místnej 1 V potřebuju 10 nV, tak ani náš
státní etalon, kterej má 11, na to nestačí.

Nebo možná ano, protože umí až 10 V, takže pokud máme k dispozici
dostatečně přesnej dělič?

Co je pro mě překvapení, že ten Josephson je vlastně převodník f/U,
takže etalon napětí udělá z etalonu frekvence.

PH