Re: Přenos BT signálu rozhraním voda/vzduch?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Září 15 20:28:18 CEST 2023

> *Doporučte prosím přehrávač, nebo malý telefon, který se pohodlně vejde
> pod čepici**
> **:-)**
> *

Odhadem nadpoloviční většina čínskejch MP3?
Rozměr 5x4x1 cm je celkem běžný standard, záleží, jestli chceš s
tlačítkama, nebo se šmudlací obrazovkou. Namátkou:
https://www.aliexpress.com/item/1005005854852303.html
https://www.aliexpress.com/item/1005005972335421.html

> Poznámka: Dnes byla už studenější voda, takže jsem plaval jen 45 minut
> (na závěr jsem vyndal z kapsy teploměr, ukazoval 18). Ale ještě větší
> zima byla, když jsem jel mokrej na koloběžce zpět:-)

S tím se dá poměrně efektivně pracovat za pomoci ručníku.

Ale pokud bychom se posunuli kousek stranou, tak o plaveckém MP3
přehrávači už jsi slyšel?
https://www.aliexpress.com/item/1005005548709683.html
A podívej, jak na fotkách paní šťastně telefonuje při plavání pod vodou,
tak to ten bluetooth nebude tak špatnej :)