Re: Přenos BT signálu rozhraním voda/vzduch?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Září 15 19:23:59 CEST 2023

Celý to vzniklo tak, že normálně jsem chodil plavat ve Stromovce do
Říčky, jenže jak byly v srpnu hrozný vedra, začala bejt tak teplá voda,
že se mi potila hlava celou dobu až do konce. Tak jsem tam začal jezdit
na koloběžce, že se teda ochladím aspoň až když pojedu mokrej zpět:-) No
ale pak jsem si řek, že když už tam takhle jedu, tak můžu popojet dál,
do Vltavy.
... No ale to je úplně jinej level: Nemá délkovej limit:-) Prostě můžu
plavat třeba hodinu tam a 40 minut zpět. Jenže tím se z původní akce na
hodinu stává akce na 2 hodiny, což je na každodenní aktivitu celkem dost.
Mezitím byl incident, kdy se mi před plaváním rozlomily sluneční brýle.
Tak mě napadlo, jestli nějaké nemají v Alze, že bych se tam stavil
cestou. Jenže se mi žádné nezdály vhodné. Teda až na jedny, s
integrovanými BT sluchátky. Ale přišly mi zbytečně drahé. Vzal jsem tedy
vteřiňák, slepil ty původní a OK.
... Ale nedávno mě napadlo, že vlastně sluchátka jsou to správné řešení.
Sice se zabraná doba nezkrátí, ale aktivity budou 2 paralelně:-)

Tím tedy vznikl předmětný dotaz, samozřejmě hned po odeslání mi došlo,
že tohle pásmo bude mít tak velký útlum, že na ničem dalším nezáleží...

Ty krabičky na jídlo, to je opravdu dobrej nápad, asi to někdy využiju.

Ale aktuálně se natolik ochladilo, že není problém (teď už spíš je
potřeba) mít při tom na hlavě čepici. Takže tímto měním dotaz na:

*Doporučte prosím přehrávač, nebo malý telefon, který se pohodlně vejde
pod čepici**
**:-)**
*
Poznámka: Dnes byla už studenější voda, takže jsem plaval jen 45 minut
(na závěr jsem vyndal z kapsy teploměr, ukazoval 18). Ale ještě větší
zima byla, když jsem jel mokrej na koloběžce zpět:-)

PH