Balancer

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Září 11 10:26:43 CEST 2023

Jasně, proto přikládám poznámku o tom že jdou řadit paralelně. A ty
AWG24 co tam jsou samozřejmě vyhodit.

Supercapy se přepínají s delšími časy, ale dělá se to tak, že se pro
vybíjení buď napětí jednoduše násobí, nebo mají měnič. Naholo jenom z
nouze ctnost.

Bývají i 2 větve, kdy se jedna nabíjí a druhá vybíjí a pak se přehodí

Cívka je levná, supercapy jsou drahé.