Re: Na znalce sítí

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Září 8 18:59:36 CEST 2023

Může toho být více. Například ten, že klient má malej timeout na
navázání spojení, takže se pokouší o reconnect moc brzo. Může se jednat
o nějaký cyklus v síti cestou, takže paket primární cestou dorazí včas a
paket, který to vzal sekundární cestou dorazí později. Ale to by se
jednalo o pakety se stejnou identifikací a ty by se mělo zdeduplikovat.
Pak jsou tu různé chytré aplikační firewally, které se pokouší v
paketech něco rozpoznat a místo rozpoznání paket vygenerují ještě
jednou. Povedlo se mi jednou takhle špatně nakombinovat NAT a DNS
server. Tam to bylo jednoduché, NAT vrátil venkovní cestou dotaz který
odeslal DNS server jako dotaz na nadřízený server. Takže se každý dotaz
množil tak dlouho, dokud nepřišla odpověď na ten první dotaz.