RE: Na znalce sítí

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pátek Září 8 13:44:48 CEST 2023

Pardon ja jsem prehledl informaci, ze to jede. To je opravdu divne. Uplne me nenapada jak by se to mnohlo dit. Vypada to, ze to nedostane ACK, jenze pak by to nemelo otevrit trvale spojeni.

To co popisujes je jinak jeden z utoku  <https://en.wikipedia.org/wiki/SYN_flood> https://en.wikipedia.org/wiki/SYN_flood

A ochrana je dost podobna, pripadne pro velke se delaji kouzla na urovni BGP smerovani.

Aby tam nakonec nemeli nejakou vesku.

J.V.

Disclaimer: Nejsem extra super znalec všeho kolem sítí jen jsem šel párkrát okolo.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of konference na vojtek.biz
Sent: Friday, September 8, 2023 11:10 AM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Na znalce sítí

Predpokladam, ze sice server se tvari, ze je spojeni navazano, ale to potvrzeni nikdy na klienta nedorazi.

Nejspis maji blbe nastaveny firewall videl bych to na chybejici pravidlo pro established, related.

Pripadně si mohl nekdo hrat s L3 firewallem a udelal to blbe.

Ja podobne veci overuji sprostym tcp dump. Ale to chce nejaky linux na obou stranach. Na PLCcku si nic takoveho nepamatuju (ale mam info 20 let zpet :)

J.V.