ceckovy kviz 2 (hardcore)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Září 7 17:03:19 CEST 2023

Když jsem jako mladé ucho nastoupil do svého prvního zaměstnání ještě za
totáče, tak jsme tam měli jednoho mechanika.
Šikovný a pracovitý borec.
Po odpoledních (po práci) si stavěl malou černobílou televizi.
Vždy jsem obdivoval, jak pěkný vyrobil třeba chladič na nějaký
tranzistor dovnitř té bedny.
Když jsem se ho ptal, proč se s tím tak maže, když to stejně vevnitř
nebude vidět, tak mi řekl větu, která mě provází celý život.
Řekl: "Udělat to pěkné zvenku umí každý mamlas. Ale profík to má pěkné i
vevnitř."

PL