ceckovy kviz 2 (hardcore)

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Čtvrtek Září 7 16:52:09 CEST 2023

Zdravím,

toto je samozřejmě na velkou diskusi. Pan Procházka ale píše o
"jednoúčelovém" programu.

Taky občas (já nebo nějaký opravdový programátor) podobné prográmky píšu.
To jsou třeba programy, které přehází kus databáze informačního systému,
nějak upraví data a pak už nikdy nebudou potřeba. Tam je několik možností:
1) Zadat to kolegyni, a ta to za 3 dny udělá (s rizikem chyb)
2) Napsat během hodiny program s neoptimalizovaným SQL dotazem, přenosem
spoustou zbytečných dat, vyzkoušet ho na vzorku dat, pustit ho na to, a on
to provede to během 3 minut
3) Napsat optimalizovaný program, den jej ladit, testovat, pustit ho na to,
a on to provede to během 10 sekund

Tím vůbec nehájím nějaké nepěkné a ledabylé psaní programů, i já často kus
přepíšu, jen aby to bylo podle zásad atd.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby