Re: [OT] Solární konektory MC-4 a nářadí k nim

Čtvrtek Září 7 12:01:13 CEST 2023

Uz si postup presne nepamatuju, ale pouzil jsem nejake kleste ktere cca
slusne krimplovani udelaly a pak to pro sichr lehce zalil cinem s
osvedcenym neagresivnim tavidlem, solarni kabely jsou velmi kvalitni
licny s medenymi pocinovanymi dratky, tak se to krasne vpilo a zadny cin
nezbyl. Myslim, ze ideal proti vlhkosti. Oka na svorkovnici, k baterce
atd.  to same. O pohybech nema smysl mluvit, je to pripaskovane k
profilum. Myslim, ze by to tech 20-30 let s prehledem vydrzelo ale to je
asi o  neco dyl, nez vydrzim ja ;-)