ceckovy kviz

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Září 5 18:16:30 CEST 2023

Mně to begin a end také nepřipadá nijak přehledné. Kdysi jsem něco psal i v
Pascalu, ale to je tak 25-30 let. Delphi neumím. Nejlépe mi vyhovuje Visual
studio a ještě více (jako amatérovi) jeho různé odvozeniny (mé milované
Xojo). A tam programuju v C# a nebo v Xojo (smějte se mi, mě to nevadí) v
syntaxi podobné Basicu.  Je pravda, že všichni kolegové samozřejmě
používají C

Ty zápisy v C s různými špičkami, rovnoběžnými čárkami, závorkami,
ukazateli, tečkami, lomítky mi přijdou jak zápis z knih Edwarda Kelley. To
prostě nedávám. Viz tady to  A=B a nějaké divné závorky.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby