Printed - zelena maska??? :(

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Září 1 10:21:53 CEST 2023

Jo, uz jsem si taky odzkousel, ze je to spatne videt :( No ja bych jim
rekl, ze chci jinou, ale nevedel jsem, ze dodavaji neco jineho nez byvalo.
Neskodilo by, kdyby tam meli upozorneni, ze std. maska 'neni zcela idealni
pro rucni osazovani'.
No co uz nadelam, nejak tech par desek osadim, delat se s tim da.
Mimochodem - nejaka zkusenost, ktera z tech jejich barev je prijemna na
praci pro rucni osazovani? Ta cerna matna?
BR,
Marek